Zamówienie i potwierdzenie zamówienia

1. Warunkiem zawarcia umowy kupna-sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedającym jest przesłanie zamówienia poprzez sklep Marletto.pl, lub wysłanie zamówienia na adres mailowy biuro@marletto.pl, lub sklep@marletto.pl.

Zamówienia w sklepie może składać pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna po uprzednim podaniu wymaganych informacji, tj. imienia i nazwiska osoby zamawiajacej, pełnego adresu, numeru telefonu oraz adresu e-mail. (numer telefonu jest konieczny przy wysyłce firmą kurierską, nie jest konieczny przy wysyłce pocztą polską jednak podanie numeru telefonu może znacznie wpłynąć na termin dostawy).

2. Po złożeniu zamówienia, do Klienta zostaje wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem transakcji, wykazem zamówionych towarów, pełnym kosztem transakcji, oraz, przy transakcjach płatnych przelewem, nr konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty.

3. Zamówienia nietypowe, z usługą haftu, malowania są przyjmowane po zaakceptowaniu przez Zlecającego projektu wykonania.

4. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych i braku możliwości kontaktu z Zamawiającym, Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.  

5. W przypadku braku na stanie magazynowym części towarów figurujących w zamówieniu, Sprzedający bezzwłocznie skontaktuje się z Zamawiającym, w celu ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia. (częściowa realizacja, anulowanie zamówienia, wybór innego produktu).

6. Zamawiający może wprowadzać zmiany do zamówienia lub anulować zamówienie w formie pisemnej -mailowo bądź listownie- do momentu, w którym towar nie zostanie wysłany lub nie zostanie wykonana usługa.

7. Podstawą do przyjęcia zlecenia do realizacji jest:

przy transakcjach płatnych przy odbiorze - mailowe potwierdzenie transakcji przez Sprzedającego.
przy transakcjach płatnych przelewem - wpłata pełnej kwoty transakcji na konto Sprzedającego.

8. Czas realizacji zamówienia, od momentu potwierdzenia zamówienia do wysyłki, wynosi od 1-3 dni roboczych, oraz 5-14 dni roboczych w przypadku zamówień z usługą haftu lub inną.

9. Złożenie zamówienia wiąże się z koniecznością zapłaty za zamówiony towar. Sprzedający oferuje następujące metody płatności - przelew bankowy, zapłata przy dostawie lub gotówka przy odbiorze osobistym.

10. Podane warunki dotyczą zamówień realizowanych na terenie Polski.

Zwroty, wymiana towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu dostawy.

Jeżeli chcecie Państwo zwrócić lub wymienić towar na inny, prosimy nas o tym poinformować mailowo (biuro@marletto.pl) lub telefonicznie 500196307.

Towar należy przesłać do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej lub dowolnej firmy kurierskiej. Prosimy pamiętać o dołączeniu oryginału dokumentu sprzedaży.

Zwrot pieniędzy za odsyłany towar wraz z kosztem przesyłki nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego produktu na podane przez Państwa konto bankowe lub w inny uzgodniony z Państwem sposób. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Zwrotowi nie podlegają produkty z usługą haftu personalizowanego oraz wykonywane na specjalne zamówienie.

W sytuacji zwrotu towaru prosimy posłużyć się poniższym formularzem, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki.

zwrot

Reklamacje

W przypadku zaistnienia wady produktu prosimy niezwłocznie się z nami skontaktować. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie po zgłoszeniu. W przypadku reklamacji zasadnej klient ma prawo do jednego z poniższych:

zwrotu pieniędzy za towar,

wymiany towaru na nowy wolny od wad,

uzyskania obniżki ceny towaru.